Pagina's

woensdag 4 juli 2012

Hier ben ik weer

Nou hier ben ik dan weer eindelijk, na een hele lange stop er toch weer voor gekozen met mijn blog verder te gaan. Het zal totaal niet meer alleen op Meneer de Peer gericht zijn want de de website is offline, iets wat een goede beslissing is geweest.

Na heel lang zowat geen creativiteit en energie meer te hebben begint het de laatste tijd weer lekker te kriebelen. Na Crea geweest te zijn voor de Juffenverjaardag van mijn dochter haar school begint het weer te kriebelen en haal ik weer mijn kasten met allemaal leuks open.

Ook poppel ik weer om alle blog`s te lezen van iedereen die ik zo lang heb moeten missen xD.

1 opmerking:

  1. Wat gezellig dat je er weer bent! En tot blogs! Groetjes Romana

    sowcute.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Totaal aantal pageviews